Trening – kiedy efekty?

 

Wiele osób początkujących w temacie treningu siłowego czy treningu fitness, od samego początku zastanawia się, kiedy wreszcie zobaczy pierwsze efekty ćwiczeń. Niestety efekty nie przychodzą same.

Potrzeba przede wszystkim ciężkiej pracy, regularnego treningu, dyscypliny i ciągłego podnoszenia poprzeczki. Po drugie, potrzeba czasu! Nie zdarzyło się jeszcze, aby ktokolwiek zobaczył zmiany w ciele po pięciu treningach. Kolejnym kluczowym czynnikiem jest dieta. Dieta to 70 % sukcesu i nie jest to żaden mit. Możesz codziennie chodzić na katorżnicze treningi, ale jeśli nie trzymasz odpowiedniego żywienia, nie spodziewaj się, że szybko schudniesz lub nabierzesz mięśni.

sportowa pasja (sxc.hu)

sportowa pasja (sxc.hu)

Niektóre osoby, szczególnie kobiety, które zaczynają ćwiczyć, tak naprawdę boją się wysiłku. Wysiłek bowiem równa się poceniu, a przecież płeć piękna nie lubi się pocić. Moja rada jest taka – jeśli chcesz schudnąć, nie możesz ćwiczyć na pół gwizdka i myśleć o tym, jak wyglądasz. W walce o wymarzone ciało nie ma miejsca na urodę – na siłowni musisz przeboleć to, że nie wyglądasz świeżo, aby potem móc cieszyć się piękną sylwetką. Natomiast jeśli tak bardzo Ci przeszkadza mokra koszulka, leczenie nadpotliwości wrocław powinno pomóc. Jednak zastanów się jaka jest Twoja hierarchia wartości na tą chwilę. Jeśli ważniejsza od osiągnięcia celu okazuje się niechęć do zmęczenia, to może po prostu odpuść sobie trening. Nie ma sensu męczyć się treningiem na pół gwizdka – i tak nie przyniosą efektów.

Podsumowując, jeśli chcesz zobaczyć szybkie efekty, musisz poświęcić się w stu procentach!

Informacje o użytkowniku


Warto zobaczyć również następujące wpisy

Dodaj swój komentarz do tego wpisu

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany *


1 × 4 =