Jak zmobilizować się do ćwiczeń?

Na reszcie postanowiłaś zacząć ćwiczyć i póki co jesteś zmobilizowana i gotowa na zmiany. Jednak należy podejść do tego z rozsądkiem i na spokojnie. Początki są najprostsze, bo na starcie mamy dużo energii i początkowe efekty pojawiają się stosunkowo szybko. Sama świadomość, że chcemy zmiany na lepsze jest motywująca, schody pojawiają się po miesiącu czy dwóch. Wtedy pojawia się pierwszy zastój, bo organizm zaczyna przyzwyczajać się ćwiczeń i wysiłku.

Właśnie w tym momencie powinniśmy zmienić nasz plan działania lub zwiększyć intensywność treningu. Jeśli nie jesteś na tyle zaawansowany w temacie to warto zapisać się na trening personalny w domu Warszawa. Taki trener posiada dużą wiedzę, a indywidualne podejście specjalisty będzie na pewno lepszą pomocą niż uniwersalne informacje wyczytane w internecie. W pierwszym miesiącu nagradzaj się za każdy udany trening. Postaram się rozplanować je tak w tygodniu, aby nie kolidowały z innymi czynnościami.

Kluczem do sukcesu jest oczywiście systematyczność treningów i dieta. Nie każdy to wie, ale dieta stanowi 70% sukcesu podczas pracy nad swoją sylwetką. Skuteczną motywacją na pewno jest świadomość, że ruch to zdrowie i gwarancja szczupłej sylwetki. Jeśli dla niektórych to nadal za mało, warto zagłębić się w tematykę zdrowotną. Aby nie zdemotywować się efektami warto wymierzyć sobie realny cel.

(sxc.hu)

(sxc.hu)

Informacje o użytkowniku


Warto zobaczyć również następujące wpisy

Dodaj swój komentarz do tego wpisu

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany *


5 × = 30