Problem reklamowy w metropoliach

Podróżując po europejskich i światowych miastach naszą estetykę często zakłócają różnego rodzaju szyldy reklamowe, których ilość jest coraz większa. Na pewno niejednokrotnie każdy z nas spotkał się z sytuacją, kiedy wszystko o czym marzymy po ciężkiej pracy to wyjść z całą rodziną na spokojny spacer, ale nagromadzenie różnego rodzaju kolorowych szyldów reklamowych rozprasza naszą uwagę i odciąga od tego, co jest najważniejsze. Taka forma marketingu niewątpliwie jest potrzebna i funkcjonuje już od dłuższego czasu, jednak większość producentów przerzuca się na reklamowanie swoich produktów w Internecie.

                W porównaniu z innymi światowymi metropoliami, nasza stolica wypada jednak blado. Mogło by się zdawać, że u nas reklama zewnętrzna warszawa wciąż jeszcze raczkuje. Podróżując do krajów azjatyckich, na przykład do Chin albo Indii można zauważyć, że owe zjawisko jest tam rozwinięte na o wiele większą skalę, niż ma się to w Europie. Prawdopodobnie wynika to z tego, że w tych krajach marketing internetowy nie jest jeszcze rozwinięty na taką skalę, dlatego też mieszkańcy tych krajów wolą bardziej tradycyjne podejście do sprawy. Może to też wynikać z niechęci do zmiany swoich przyzwyczajeń, ponieważ Azjaci słyną z tego, że nie lubią zmian i są wierni temu, do czego się już przyzwyczaili. Tak jest na przykład w Japonii. Najbardziej ceniony pracownik to ten, który przez rzadko zmienia miejsce pracy, a najlepiej widziane jest, jeżeli całe życie pracuje w jednym miejscu.

miasto

Informacje o użytkowniku


Warto zobaczyć również następujące wpisy

Dodaj swój komentarz do tego wpisu

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany *


3 × 6 =