Występowanie witaminy D

Po długiej zimie mocno doskwiera Ci brak słonecznej witaminy D? Przez bóle mięśni, męczącą bezsenność i utratę apetytu nie masz już na nic ochoty? Już nawet pierwsze wiosenne promienie słońca nie są w stanie poprawić Twojego nastawienia do życia? To najlepszy znak na to, że powinieneś uzupełnić niedobory witaminy D w swoim organizmie. Jak się okazuje, wiele osób nie tylko w Polsce, ale niemalże w całej Europie północnej i zachodniej boryka się z brakiem witaminy D (http://www.vitrumd3.pl/brak-niedobory-witaminy-d3).

Najwięcej tej witaminy odnajdziesz w jajkach, a także pełnym mleku i produktach mlecznych. Możesz jej szukać również w olejach roślinnych, wątrobie i serach dojrzewających. Dieta bogata w te produkty nie tylko pomoże Ci uzupełnić niedobór witaminy D, ale poprawi kondycję całego organizmu i wprawi Cię w lepsze samopoczucie. Bóle mięśni znikną, bezsenność ustanie, a apetyt powinien wrócić ze wzmożoną siłą, zwłaszcza przy tak smakowitej diecie. Odpowiednia ilość witaminy D w organizmie ma jeszcze więcej magicznych właściwości. Dzięki niej twoje kości staną się mocne, a zęby zdrowe. Twój układ krążenia zacznie lepiej działać i osiągniesz albo utrzymasz szczupłą sylwetkę.

W międzyczasie możesz czekać na pierwsze intensywne promienie słoneczne, które same wzbogacą Twój organizm w witaminę D. Musisz jednak uzbroić się w cierpliwość, bo dopiero w kwietniu ta słoneczna witamina może być wytwarzana w ten sposób. Także na razie nie rezygnuj z właściwego odżywiania albo odpowiedniej suplementacji diety.

Informacje o użytkowniku


Warto zobaczyć również następujące wpisy

Dodaj swój komentarz do tego wpisu

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany *


2 × 8 =